.



Eftersom det bara är 4 dagar kvar till sommarlovet så tänkte jag berätta lite om vad jag ska göra i sommar.

* Först så åker Isas och min familj till Gbt. Vi ska gå på liseberg och det man brukar göra i göteborg. Kommer iaf bli sjukt kul.

* Sen på Midsommar så är vi på Isas lanställe.

* Åker till Blekinge, min morfar bor där.

* 1 dag efter vi kommer hem därifrån så drar vi till cypern. Är där i en vecka.

* Sen åker vi ut med båten, ska till Åland oxå.

* venne vilket datum men tror att den 31 juli så åker laget till Danmark. kommer bli asnice :D
Kommer säkert göra mer saker eftersom man kommer på hela tiden ;)
Längtar som fan iaf.
Puss

Kommentarer
Postat av: mariana

hej hej ! fin blogg!

hur e det läget idag då?

2010-06-06 @ 10:41:34
URL: http://mariianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0