wohoo ;D

Hellu sunshines :)
Har inte bloggat så mycket, men bloggar när jag har lust. Kan berätta om gårdagen som var sjukt rolig :D Men först var jag iaf i skolan. Det var talang också, sen hade vi jätte kostiga lektioner. Vi gjorde ingeting på dom förutom att kolla på film, sen fick vi håltimme osv. Hoppade över engelskan och så åkte jag och Hannah hem till mej hon skulle låna en tröja. Sen drog hon och jag fixade jag mej, Sen drog vi hem till Isabell. Hennes syrra hade tagit studenten så vi firade henne. Sen vid halv 7 så sjussade mamma mej till Kimberly. Hon skulle ju ha tjej middag. Alla var redan där eftersom jag kom dit lite senare. Men vi typ dasade och hoppade studsmatt osv. Sen kom Lillen, anton, alexander,emil, tobbe, tim, pt, melvin och oliver. Sen när alla hade gåt vid 12, dom som inte skulle såva där, så badade vi i kimpans pool. Asnice ju :D. Sen när vi gick upp kom Lillen, anton och oliver tillbaka. Då gick vi ner till källaren där vi skulle såva och lala. Sen gick dom hem vid 2. Och då sommnade typ alla. Sen idag så väclte Johanna mej vid 10. Så jag gick upp och vi fixade oss och så. Alla andra såv fortfarande. Sen kom mamma och sjussade hem mej och Johanna. vi skulle få gäster för min brorsa fyller år. Dom kom typ vid ett. Vi åt typ tårta och lala. Sen så åkte dom och då hade pappa och min brorsa köpt kina mat och så. Aa venne vad jag ska göra ikväll för får tydligen inte gå ut -.-
Men här kommer lite bilder från igår :)







haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0