Min helg

Hej hej bloggen :)
Kan berätta lite om min helg eftersom jag inte har bloggat nåt ;)
I fredags så var jag i skolan, sen efter så drog jag och mamma till centrum där jag slingade håret blont ;) så nu är mitt hår ljusare men inte så som jag hade förut. Dom klippte mitt hår oxå och oh my gosh vad kort det blev :O tänker fan inte ha utsläppt mer. Får väll inte klippa mej på ett tag så att det växer ut..
Men sen åkte jag hem och åt, och efter det gick jag hem till Johanna och vi gick till ip. Tog bussen hem sen vid 10.
I lördags så tog jag bussen tio i 11, Elin va på den oxå så vi drog till vallen och kollade på när hanviken spelade mot tyresö ;) Fast det regnade as mycket oxå så då kollade vi lite på nät tyresö 96 spelade mot något lag.
Aja, sen drog vi till centrum och kollade typ på  markolio och sen gick vi till vallen och dampa. Men vi tog typ bussen direkt och där mötte vi oliver, emil och anton. Vi åkte till ip och gjorde typ ingeting. Sen började det regna och då tog jag bussen hem.

Sen idag så hade vi först match. Det blev 1-1 för att motståndarlaget gjorde ett jävla bögmål. Sen hade dom fett cp tränare oxå. haha, sen drog jag hem duschade och fixade mej och så. Sen åkte jag och träffade Myran, Emelie, Ludvig och Robin. Sen drog jag myran och Emelie till ip där det var lite folk. Sen drog vi till bansjön där det var massa. Sen åkte jag Emelie, Myran och Robin och åt på la fluer.
Sen åkte jag hem och lala. 

Nu ska jag tvätta bort mitt smink jao ;) 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0